close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חופשה מהנה וכשרה בתאילנד

מערכת שורשכד כסליו, תשעה16/12/2014

תאילנד מציעה לנו חופשה מהנה ואקזוטית המתאימה לטיולי משפחות, לזוגות בירח דבש, לתרמילאים ולקבוצות מאורגנות

תגיות:
תאילנד מציעה לנו חופשה מהנה ואקזוטית המתאימה לטיולי משפחות, לזוגות בירח דבש, לתרמילאים ולקבוצות מאורגנות. המדינה הנהדרת תפגיש אתכם עם תרבות מרתקת ועתיקה, עם אנשים אדיבים ומסבירי פנים, וגם עם ג'ונגלים סבוכים וחופים לבנים המעוטרים בעצי קוקוס. נשמע טוב, נכון? אם כך, חשוב שתדעו שבימינו חופשה בתאילנד בהחלט אפשרית גם לשומרי הכשרות והמסורת, החל בטיסות, דרך ארוחות כשרות ועד לשמירת שבת וחגים בבתי כנסת.

טיסות כשרות לתאילנד
מגוון טיסות לתאילנד שכוללות ארוחות כשרות מוצעות כמובן על ידי חברת על אל, המספקת ממילא רק ארוחות כשרות לנוסעיה. יחד עם זאת, כדאי לברר גם בחברות תעופה אחרות אודות האפשרות להזמין ארוחות כשרות, ובתוך כך לוודא מהו סוג הכשרות ומי עומד מאחוריה.

טיולים מאורגנים עבור שומרי מסורת
עבור שומרי המסורת, הדרך הפשוטה ביותר לטייל בתאילנד היא בעזרת טיולים מאורגנים ייעודיים. חבילות אלו מוצעות על ידי חברות המתמחות בפלח השוק אך גם על ידי משרדי נסיעות גדולים, שהבינו את הפוטנציאל התיירותי של המגזר המסורתי והדתי. הטיולים עצמם מגיעים לכל המקומות היפים והחשובים במדינה, כמו בנגקוק, צ'אנג-מאי, פוקט, קנצ'אנבורי וקוסמוי, תוך הקפדה על צרכי הקבוצה. מארגני ומדריכי הטיול יסירו מכם את הטרדה והטרחה הכרוכות בארגון טיול כשר, החל בארוחות, מזון ושתייה, דרך שמירת יום השבת כהלכתו, ועד לשהייה ביעדים צנועים. לדוגמא, הטיול יתוכנן כך שביום השבת או החג הקבוצה תשהה בסמוך לבית כנסת, ובימים אלו יאפשרו פעילות חופשית או סיורים רגליים בקרבת בית המלון. כמו כן, מארגני הטיול יוודאו בעיקר בחופים כי השהייה תהייה באזורים שקטים וצנועים, המתחשבים בצרכי חברי בקבוצה.

טיול עצמאי וכשר בתאילנד
אם אינכם חובבי טיולים מאורגנים, ומעדיפים טיול עצמאי בתאילנד, עליכם לדעת כי אין כל בעיה לטייל באופן כשר אך הדבר דורש תכנון והיערכות מראש. התכנון מורכב בעיקר מרשימה של בתי חב"ד במדינה, בתי כנסת פעילים וקהילות יהודיות, ומכאן בניית המסע בהתאם לרשימה. בתי החב"ד של תאילנד ממוקמים במספר מוקדים פופולאריים, ביניהם בנגקוק, קוסמוי, פוקט וצ'אנג-מאי, ומספקים מסעדות ומאפיות כשרות, ארוחות שבת וחג, בתי כנסת, מקווי טהרה ופעילויות מיוחדות. כמו כן, בחלק מבתי חב"ד ניתן להזמין מראש ארוחות ארוזות לשימוש במהלך טרק או טיול ברחבי המדינה, ואף ניתן לקבל בהם מידע ועצות אודות ארגון הטיול הכשר. המידע זמין באמצעות אתר האינטרנט של בית חב"ד או במקום עצמו על ידי המנהלים ומטיילים אחרים.  

טיול חווייתי ומהנה 
הטיול בתאילנד יספק לכם הצצה נדירה למדינה טרופית מרהיבה ומסבירת פנים. בימי החופש תעברו באינספור אתרים כדוגמת השוק הצף שבקנצ'אבורי, פארק נונג נוש עם מופעי הפילים והפולקלור, מקדש הזהב שבבנגקוק, כפר האומנים בצ'אנג מאי, וכמובן טבילה בחופי האיים. כל אלו ועוד מצפים לכם בטיול כשר, מהנה וחווייתי המתאים לכל סגנון וכיס.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה